fredag den 2. november 2012

Teeeeeea!


Jeg må sige.. Jeg har altså en særlig kærlighed for te, haha. 
I går var jeg i Næstved med min mor, og vi var først inde i Næstved by, hvor der er kommet en 
ny "helse butik" (Lige noget for mig!)
Jeg synes "Pukka" te er rigtig godt, og der var sådan 6 tebreve for 15 kroner, 
så det tilbud kunne jeg altså ikke modstå!
Faktisk er te super sundt, og især grøn te. Det siges at hvis du drikker 5 kopper grøn 
te om dagen, kan det fordobble dit vægttab (!) og at det især forbrænder fedtet på mavsen.
Om det er sandt, eller om det bare er en myte, det ved jeg ikke.
Men jeg synes nu også at fem kopper om dagen er liiiige rigeligt nok, og så også når 
det er den samme te.

Jeg har fødselsdag i morgen! 
Kys og god fredag til jer alle derude <3

1 kommentar:

  1. ELSKER bare pukka te :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/11/giveaway-zol.html

    SvarSlet