lørdag den 29. september 2012

Endomondo, min skat

Siden jeg kom hjem fra svømning idag omkring klokken 13, har jeg ikke rigtig lavet det store, andet end at rydde lidt op og hygget med te. Så da klokken blev halv 7 stykker tænkte jeg at jeg ville tage ud og gå en tur, for lægen har sagt jeg skal holde lidt igen med løb. Men så kom min far og sagde vi skulle spise. Da klokken var 7 og vi var færdige med at spise, tænkte jeg at jeg godt kunne nå ud at gå, så det gjorde jeg!


Ved ikke om i kender app'en "Endomondo", men ellers kan jeg i hvert fald i allerhøjeste grad anbefale den. Den er en app der kan bla. bruges til løb, cykling, gåture, rulleskøjter - you name it! Den beregner hvor langt du fx. løber, hvor mange kalorier du forbrænder, og hvor hurtigt du løber per kilometer, super smart!
Jeg synes det er rigtig rart at bruge det, så man har styr på hvor langt jeg er nået, og hvor meget jeg har forbrændt, hihi.
Så på med løbeskoene eller frem med rulleskøjterne, og get working! 




Det er sådan endomondo ser ud, hvis der var nogle der ikke kendte til det hihi

Et billede af endomondo i aktion! 


Fortsat god lørdag aften :-*












Ingen kommentarer:

Send en kommentar