lørdag den 29. september 2012

Kulturnat løb

Som jeg skrev tidligere skulle jeg jo være med til "kulturnat løbet" igår. Jeg havde været i Næstved med en veninde, og nåede kun lige hjem, og skynde ig at spise noget havregryn (aaaaaalt for meget lige før en løbetur!) og så var det afsted igen.
Havde faktisk haft ret ondt i ryggen hele dagen, og også inden jeg skulle løbe, men jeg gad ikke aflyse, og sjovt nok havde jeg ikke ondt i ryggen efterjeg havde løbet. Underlig ryg jeg har mig, hihi.
Nåede lige ned til start linjen 2 minutter før løbet blev skudt igang. Havde bare glemt at vikle mine høretelefoner ud hjemmefra, så de var helt krøllede sammen, og det var kun den ene side der kom musik ud af, skulle måske investere i et nyt et??


316 - Mit flotte start nummer! 


Endte med tid på 20, 51 minutter, og jeg kom vist som en af de første "kvinder", ikke den bedste tid for mit vedkommede, men det gør vi bedre næste år!
Jeg havde selvfølgelig ikke tænkt på at jeg skulle have haft min astma spray med, så løb med astma halvdelen af vejen, dumt.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar