fredag den 19. oktober 2012

Fredags guf

Okay, jeg indrømmer det. De ser ret ulækre ud, tørrede figner. Og jeg bliver konstant påmindet det. Jeg har ofte hørt folk sige "Ad hvad er det?" hvis jeg har taget en tørret figen. Men eftersom jeg ikke spiser hverken slik eller chips, så har jeg fundet mine egne alternativer. Jeg elsker tørrede frugter - figner, abrikoser, dadler, rosiner, tranebær osv. Men samtidig indeholder de også meget frugt sukker. Men nu er det fredag, så der skal da også være plads til en lille smule "slik" hihi.




Det er faktisk også bevist at tørrede figner indeholder super mange antioxidanter, som er godt for din hud. Hvis du ikke har smagt dem, så synes jeg helt klart at du burde!
Så se bort fra deres knapt så indbydene udseende, og smag de lækre, søde figner ;-)


Knus Tanja <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar