tirsdag den 9. oktober 2012

Havde egentlig tænkt mig at lave sunde pandekager til morgen, men det gik i koks, så jeg endte med  at spise en potion skyr med banan og all bran. Elsker den kombination, og jeg synes det ligger en god bund, og jeg føler mig ikke sulten igen før det bliver tid til at spise frokost.
Til frokost havde lavet en lakse sandwich. Jeg tog to skiver rugbrød, som min mor havde købt igår (virkelig godt actually!!), agurk, gul peberfrugt, iceberg og selvfølgelig laksen!
Gotta tell you - den var god! ;) Spiste også en frugtstang med rosin og blåbær, naaamnam





- Tanja <3

2 kommentarer:

  1. Mums det ser lækkert ud og ikke mindst rigtig sundt:-) Du giver gode fif til os, der har det lidt svært med maden i forvejen:-)

    Tak for det.

    SvarSlet
  2. Årh det er jeg glad for du siger, tusind tak! :-))<3

    SvarSlet