tirsdag den 2. oktober 2012

En lækker aftensmad!

Lavede den lækreste aftensmad idag til mig mor og mig. Jeg var taget ned i byen for at handle ind til skolen, har nemlig terminsprøver så ville have en lækker madpakke!
Jeg gik forbi kølerdisken og fandt 2 billige lakse fileter, da det var sidste dag i dag. Så det tilbud kunne jeg da ikke modstå, for jeg eeeelsker laks! Og så er det fyldt med det sunde fedt og Omega 3.


Jeg elsker figner, og så er de også fyldt med vitaminer. 

Et billede af den salat jeg lavede til. Den bestod af vindruer, agurk, spinatblade,
cashewnødder, figner, asparges og lidt basilikum blade.


Og den skønne laks! 

Jeg stegte laksen i en lille smule olie, men kryddersalt, peber og persille ;-)

Et billede af min tallerken. Til laksen spiste jeg den salat jeg havde lavet, og nogle rodfrugter og tomater jeg havde bagt i ovnen. Siger jer den laks, var bare så god! Jeg kunne leve af laks ;-)


Hav en god aften! :-)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar